در ميان خانواده بازیگری بازیگران بازیگر

در ميان: خانواده بازیگری بازیگران بازیگر استقبال بیانیه اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (540)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    گریم جالب و متفاوت آرش مجیدی در کار جدیدش پست ابتدایی مطلب امروزمان هست. فیلمی که با توجه به گریم میتوان حدس زد داستان آن مربوط به سال های دهه پنجاه است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    رفقای فرهاد قائمی نامردی کرده اند و او را به رقیب فروخته اند. (خلاصه ی متن)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    نورمال دیِ شبنم قلیخانی و مارال فرجاد در یک کافه سرسبز.

    دیروز تولد سیبیلوی مهربانِ موسیقی ایران، بهنام جان بانی بود که امید حاجلی اینگونه به وی تبریک گفته است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    عادل خان فردوسی پور هم روز گذشته 44 ساله شد که پست تبریک علی انصاریان به این مناسبت را مشاهده میکنید. تبریک به عادل عزیز و آرزوی موفقیت جهت او در سال های آینده. امیدواریم عادل به زودی اکسیر و رازی که او را در 25 سالگی متوقف کرده است را لو بدهد.

    واقعا چه در سر یک زن بازیگر گذشته که باعث شده است در برابر دوربین گوشی دوستش چنین ژستی بگیرد و آن را بدون توضیح در اینستاگرام بگذارد؟

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    عکس دسته جمعی عوامل سریال تازه منوچهر هادی به نام “پاهای بی قرار” با حضور لیندا کیانی، حمید گودرزی، یکتا ناصر و سایر عزیزان. سوفیا خانمِ هادی هم در تصویر حضور دارد و در آغوش لیندا جا خوش کرده است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    گل سرسبد تولد های دیروز، تولد حمید خان جبلی بود. تبریک بی آخر به استاد تکرار نشدنی ژانر کودک و نوجوان. آرزوی سلامتی و طول عمر دایم جهت حمید خان عزیز.

    بی وقفه و با اینترنت رایگان فیلم تماشا کنید!
    ویلایی ها »
    من نفرت انگیز ۳ »
    هفت دلاور »
    مادر قلب اتمی »
    محافظ مزدور »
    تولدی دیگر! در پشت صحنه سریال شهرزاد، متعلق به امیرحسین فتحی. با حضور رضا کیانیان، پریناز ایزدیار، عبدالله اسکندری، مصطفی زمانی و سایر همکاران. تبریک به این بازیگر جوان و خوش ژنِ سینما و تلویزیون.

    امیرعلی دانایی کپشن را طوری شروع کرده که آدم در نگاه اول فکر میکند فرزند خودش است ولی خب بعدا متوجه میشویم که خواهر زاده اش هست. قدمش مبارک باشد.

    تبریک فراوان به تیم ملی ووشوی کشور عزیزمان ایران که در مسابقه های جهانی کولاک کردند و کلکسیونی از مدال های رنگارنگ به ارمغان آوردند. و تقدیر خاص از الهه منصوریان که مدال طلای با ارزش خود را به یک موسسه خیریه هدیه داد.

    اشکان خطیبی در آلمان به استقبال پاییز رفته است

    همانطور که شاهد هستید فریبرز عرب نیا از اینستاگرام خود به عنوان آینه دستشویی استفاده میکند و پیش از اصلاح صورت، خود را در آن ورانداز میکند.

    کمند امیرسلیمانی در کنار مسخره بازیِ تازه شمال شهری ها که به تقلید از پل عشقِ پاریس، یک دیوار حصار فلزی تعبیه کرده اند و آرزو هایشان را به آن گره میزنند تا دیگری بیاید و آن ها را بگشاید.

    تکواند، شورای شهر، سینما و حالا سوار کاری. آفرین هادی جان با همین تنوع ادامه بده تا انشاالله در سالهای آتی در برنامه آشپزی ببینیمت.

    مریم کاویانی با این پست و این فیسِ معصومانه تمام تلاش خود را کرده است که به شما عزیزان انگیزه و امید انتقال دهد. حالا با اینکه چقدر موفق بوده، کاری نداریم.

    حیوان خانگی تازه علی اوجی که از این به بعد یکی از ابزار تازه زخم کردنِ اینستاگرام خواهد بود.

    سلفی رامبد جوان با تماشاگران یکی از اکران های مردمیِ “نگار” در یکی از سینما های تهران. رامبد جوان نمیخواهد قبول کند که فیلمش شکست خورده است و تا لحظه آخر امیدوارانه به اکران ها خواهد رفت.

    سارا زن تا زمانی که فینگیلیش تایپ کنی مطمئن باش دعاهای این ملت پشت سرت نخواهد بود. (به اعصاب خود مسط میشود)

    نادیا جون سوژه های بکر تری جهت نقاشی از آزاده نامداری وجود داشت. یک سرچ راحت در اینترنت بزن به تصویر هایش میرسی.

    نادر سلیمانی در حال به سر کردم ایام خوش در کنار دوستش. منظورش شراره رخام است.

    متین ستوده در حال تبلیغ کردن مزون لباس دختر خاله اش (احتمالا).

    سلفی روناک یونسی در کنار همسر و فرزند تازه مولود اش. روناک جان آپدیت کن، کلی افکت تازه آمده، این تاج گل ها مربوط به نسل اول افکت های اینستاگرام بود.

    مجید قناد و میرطاهر مظلومی در یک استودیوی رادویی.

    وقتی صورت ها در زیر تصویرهای در اشاره به محل مورد نظر مینویسند “همین حوالی”، بدان منظورشان یا ترکیه هست، یا ارمنستان.

    الهام پاوه نژاد تصویری قدیمی مربوط به سال 87 از پشت صحنه یک نمایش به اشتراک گذاشته هست. در کنار الهام کردا و رویا میرعلمی. در زمانی که هنوز سلفی به وجود نیامده بود و مردم با دیدن دوربین در دست یک نفر، به سمت فرد شیرجه نمیزدند.

    تصویری فوق العاده قشنگ از یک محیط زیست ناب که متاسفانه آزاده زارعی با حضور بد موقع خود آن را خراب کرده است.

    خاطره بازی بهنوش بختیاری با این تصویر در کنار بانو فریماه فرجامی. بهنوش جان فریماه فرجامی که سهل هست، تصویر در کنار مارلون براندو هم بگذاری تاثیری در کمرنگ شدن تبعات تیزر تبلغاتی جدیدتان نخواهد داشت.

    امیرحسین صدیق تصویری از خود در یک فیلم سینمایی تازه به اشتراک گذاشته هست. فیلمِ “ماه در مه” به کارگردانی علیرضا روشن که قطعا آن علیرضا روشنِ شاعر نیست. شاعر معروف یا شعر ماندگارِ “یارم نیامد، کودکی را در کوچه زدم”. بله.

    بابک جهانبخش در ادامه تور اروپاگردی خود وارد اسپانیا و بارسلون شد. بابک وقت خوبی را جهت سفر به کاتالونیا گزینش نکرده است!

    سوشا مکانی و رفیق جدیدش، زحمت خبر اخلاقی این هفته را کشیدند.

    مجید جان شما از رفیقت حمایت نکنی خیلی سنگین تری. از هزار تا تخریب هم بدتر بود.

    امیرحسین رستمی در انتظار واریز سهام عدالت.

    کامران نجف زاده با این پست تمام تلاش خودش را کرده که تصویری فیلسوفانه و اندیشمند از خود به نمایش بگذارد، ولی خب تلاش هایش کافی نبوده است.

    شقایق فراهانی رفته رفته دارد خودش به یکی از انگیزه های مردم جهت پشت نویسی ماشینشان تبدیل میشود.

    حدیث میرامینی و همسر جان در حال گذراندن تعطیلات در شمال خودمان. جان؟ عجیب است یک زوج معروف در وطن تفریح کنند؟! مثبت نگاه کنید، شاید شاه داماد آخر خدمت ندارد!

    صفحه ترانه علیدوستی جهت ساعاتی هک شده است بود که به کمک دوستانش بازگردانده شد. همین، خبر دیگری نیست. مرغ هم کمی گران شده.

    نوید محمدزاده سخن از زبان ما گفته است و چه خوب گفته است.

    عکسی که ملاحظه میکنید مربوط به شیربچه های فوتبال نوجوان کشور عزیزمان ایران است که در روزهای آتی بازی های جام جهانی هند را در پیش رو دارند. تصویری که صفحه رسمی جام جهانی به اشتراک گذاشته هست. جهت این عزیزان هم آرزوی موفقیت داریم، نسلی که در بازی های اخیر نشان داده حرف های زیادی جهت گفتن دارد و در آینده از آن ها زیاد خواهیم شنید.

    مطلب امروز هم به آخر رسید. ممنون از همراهی ارزشمندتان، تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | تلگرام | تصویری | جام جهانی | اینستاگرام | آرزوی سلامتی | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (540)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار