در ميان خانواده بازیگری بازیگران بازیگر

در ميان: خانواده بازیگری بازیگران بازیگر استقبال بیانیه اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند ، رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال

    رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی حق بیمه در 9 ماهه امسال خبر داد و در عین حال گفت: میزان پرداخت خسارت در همین مدت رشد 23 درصدی را تجربه کرده است. 

    خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند ، رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال

    رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال/خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند

    عبارات مهم : ایران

    رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی حق بیمه در 9 ماهه امسال خبر داد و در عین حال گفت: میزان پرداخت خسارت در همین مدت رشد 23 درصدی را تجربه کرده هست.

    به گزارش ایرنا، «عبدالناصر همتی» روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح دستاوردهای صنعت بیمه در امسال و به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: صنعت بیمه با سرعت و استقبال خوبی که مردم از این صنعت پیدا کرده اند، رشد مناسب و دائم خود را ادامه می دهد.

    خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند ، رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال

    وی افزود: در 9 ماهه امسال شاهد رشد 20 درصدی حق بیمه ها بودیم ولی رشد خسارت های پرداختی 23 درصد رشد یافته است.

    همتی یادآور شد: خسارت پرداختی ما 145هزار میلیارد ریال بوده است که اگر خسارت های معوقه نیز اضافه شود، رقم آن زیاد کردن می یابد.

    رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی حق بیمه در 9 ماهه امسال خبر داد و در عین حال گفت: میزان پرداخت خسارت در همین مدت رشد 23 درصدی را تجربه کرده است. 

    رئیس کل بیمه مرکزی همچنین اعلام کرد که در این مدت، 42 میلیون و 700 هزار بیمه نامه صادر شده است است.

    وی گفت: ضریب نفوذ صنعت بیمه کشور به 2.2 درصد در آخر سال 95 رسیده بود که با توجه به رشد20 درصدی صنعت بیمه انتظار می رود نفوذ بیمه در کشور زیاد کردن بیشتری یابد.

    همتی افزود: در 9 ماهه امسال 70 درصد بیمه نامه ها در شخص ثالث، درمان و بیمه زندگی صادر شده است است.

    خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند ، رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال

    وی یادآور شد: در یک سال گذشته حوادث تلخی در کشور رخ داد ولی صنعت بیمه در آنها سربلند بود و می توان به عملکرد صنعت بیمه به اتفاق پلاسکو، قطار سمنان، معدن یورت و زلزله کرمانشاه اشاره کرد.

    همتی اظهار داشت: در زلزله اخیر، صنعت بیمه تاکنون 80 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده ولی برآورد ما از تعهدات صنعت بیمه 170 میلییارد تومان است که با تکمیل پرونده ها به بیمه گذاران پرداخت می شود.

    رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی حق بیمه در 9 ماهه امسال خبر داد و در عین حال گفت: میزان پرداخت خسارت در همین مدت رشد 23 درصدی را تجربه کرده است. 

    رئیس کل بیمه مرکزی راجع به بیمه زندگی نیز گفت که در 2 سال گذشته70 درصد بیمه های عمر در کشور رشد کرده است.

    وی یادآور شد: از سال 91 به بعد بیمه های عمر از سهم 7.8 درصدی در پرتفوی صنعت بیمه (مجموع تعهدات بیمه ای یا بیمه نامه های معتبر یک شرکت بیمه در تمام رشته ها یا یک رشته معین از فعالیت های بیمه ای) به 13.8 درصد ارتقا یافته است.

    خدمه سانچی 100 میلیون تومان پوشش بیمه دارند ، رشد 20 درصدی حق بیمه ها در 9 ماهه امسال

    همتی افزود: سال 95 حدود 2.5 میلیون نفر بیمه عمر تازه خریداری کردند و از کل جمعیت کشور عزیزمان ایران 14.5 میلیون نفر دارای بیمه عمر هستند.

    رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه در سایر کشورها سهم بیمه عمر از پرتفوی بیمه حدود50 درصد هست، افزود: باید تلاش کنیم در کشور عزیزمان ایران نیز این سهم زیاد کردن یابد.

    همتی تصویب آیین نامه های قانون تازه بیمه شخص ثالث را از مهمترین برنامه های بیمه مرکزی اعلام کرد و گفت: امیدواریم نیروی انتظامی از 26 بهمن، سامانه تخلفات رانندگی را در اختیار بیمه قرار دهد تا آن را در صدور بیمه نامه ها اعمال کنیم لیکن طبق قانون بیمه نامه رانندگان پرخطر زیاد از دیگران است.

    وی رعایت حقوق سهامداران و بیمه گذاران در صنعت بیمه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اساسنامه حاکمیت شرکتی بعد از تایید بورس، به شرکت های بیمه ابلاغ می شود.

    همتی به تکمیل سامانه سنهاب جهت نظارت الکترونیکی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: بسیاری از تخلفات را می توان از این طریق کنترل و کشف کرد.

    رئیس کل بیمه مرکزی مدیریت ریسک در صنعت بیمه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوادث اخیر دیدید که مدیریت ریسک بسیار پایین بود و مدیریت ریسک مورد توجه بیمه گذاران و بیمه گران نیست.

    وی افزود: در چند روز آینده، اعطای جایزه به واحدهای صنعتی که به مقوله امنیت و پیشگیری توجه کافی داشته اند، از سر گرفته می شود.

    او ایجاد صندوق بیمه حوادث طبیعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برطرف ابهامات شورای نگهبان در دولت مورد توجه قرار داده شد که قرار است بعد از تعیین وظیفه این موارد از سوی نمایندگان منتخب هیات دولت، بار دیگر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

    * سهم 30 درصدی کشور عزیزمان ایران در پرداخت بیمه بدنه سانچی

    وی با بیان اینکه تنها 30 درصد بیمه بدنه کشتی سانچی به صنعت بیمه کشور عزیزمان ایران مربوط می شود، اظهار داشت: 70 درصد بدنه را یک شرکت بیمه نروژی بر عهده دارد که اعلام آمادگی کرده خسارت آن را پردازد.

    رئیس کل بیمه مرکز افزود: از سهم 10 میلیون دلاری ایران، کمتر از 5 میلیون دلار به عده بیمه البرز و ملت است و بقیه از محل بیمه اتکایی بیمه مرکزی پرداخت می شود.

    همتی با تاکید بر اینکه کشتی به طور کامل از بین رفته هست، اظهار داشت: هر موقع که صاحب کشتی درخواست خسارت کند، اقدام می کند.

    وی راجع به بیمه خدمه نیز گفت: مسئولیت آن بر عهده کلوپ های بیمه ای است ضمن آنکه خسارت آلودگی آن نیز به عهده این کلوپ ها است.

    همتی در عین حال اظهار داشت که خدمه آن تا سقف حدود 100 میلیون تومان بیمه نزد شرکت های بیمه داخلی بیمه حوادث بوده اند.

    *شرکت های بیمه باید 30 درصد ذخایر خود را نزد بانک ها بگذارند

    همتی در ادامه راجع به مصوبه کمیسیون تلفیق راجع به ممنوعیت دریافت سود از حساب های بانکی شرکت های یمه، اظهار داشت: در گزارشی که به صحن مجلس ارایه شد، این رویه اصلاح شد و شرکت های بیمه و بانک ها از این مصوبه مستثنی شدند لیکن منابع این حسابها مربوط به مردم است و بیمه ها باید 30 درصد منابع خود را در بانک ها نگهداری کنند.

    همتی همچنین راجع به اینکه بیمه مرکزی قرار نیست بیمه عمومی صادر کند، اظهار داشت: رویکرد ما این نیست که مجوز عام بیمه بدهیم و توصیه ما این است که به سمت بیمه های تخصصی حرکت کنیم و تسهیلاتی هم در این زمینه در نظر گرفته ایم.

    وی تاکید کرد: فعلا بنا نداریم که مجوز بیمه های مختلط بدهیم.

    رئیس کل بیمه مرکزی راجع به راه اندازی اداره مدیریت ریسک در این نهاد اظهار داشت: این اداره کل وظیفه مدیریت ریسک در صنعت بیمه و بیمه گذاران را بر عهده خواهد داشت تا ریسک در این صنعت کم کردن یابد.

    رئیس کل بیمه مرکزی راجع به اوج بودن سن مدیریتی در صنعت بیمه نیز اظهار داشت: میانگین سنی مدیران 50 تا 55 سال بوده و زیاد نیست؛ شاید در مواردی افراد بالای 70 سال هم داشته باشیم ولی این افراد در بخش دولتی نیستند بلکه در بخش شخصی فعالند که نمی توان ایراد گرفت. لیکن بخش شخصی در بکارگیری اشخاص به توانمندی افراد توجه دارد.

    وی در عین حال جوانگرایی در صنعت بیمه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید این جوانگرایی به تدریج و میدان دادن به افراد مستعد اجرایی کرد نه اینکه آسانسوری اوج برود.

    وی افزود: ما فقط در صنعت بیمه یک نفر را داریم که بالای 70 سال دارد؛ حال اگر همان یک نفر را عدم احراز صلاحیت بزنیم، آیا مسئله صنعت بیمه حل می شود؟

    همتی تاکید کرد که بیمه مرکزی به طور تخصصی صلاحیت حرفه ای مدیران بیمه را بررسی می کند و نمی توان شرکت های بیمه که اغلب شخصی هستند، را ملزم کرد که حتماً جوانان را بکار بگیرند.

    ** اصلاح رتبه اعتباری ایران، علاقه به سرمایه گذاری را زیاد کردن می دهد

    وی راجع به کم شدن قیمت ریسک اعتباری کشور عزیزمان ایران نزد شرکت همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) گفت: هرقدر این رتبه اصلاح یابد، علاقه به سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن خواهد داد.

    رئیس کل بیمه مرکزی این اصلاح را ناشی از اجرای برجام، اصلاح روابط خارجی، امنیت داخلی و اطمینان دهی به سرمایه گذاران خارجی دانست و گفت: قراردادهایی که در زمینه فاینانس به تازگی بسته شده است هست، نشان می دهد گرایش جهت ورود سرمایه به کشور عزیزمان ایران رو به زیاد کردن است.

    وی افزود: از ابتدای امسال 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی ورودی ثبت شده است است که رقم خوبی است.

    رئیس کل بیمه مرکزی راجع به اینکه اصلاح این رتبه می تواند در کم شدن قیمت اتکایی خارجی هم موثر باشد، گفت: این رتبه به معنی ریسک برگشت سرمایه است ولی شرکت های بیمه اتکایی بر اساس عواملی چون میزان حوادث در دنیا در سال های قبل تعیین قیمت می کنند و این عنوان ارتباطی هم به کشور خاصی ندارد.

    ** سود 700 میلیارد تومانی صنعت بیمه در سال 95

    همتی همچنین سود خالص شرکت های بیمه را در سال گذشته 700 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: شرکت های بیمه 1050 میلیارد تومان مالیات و عوارض در سال گذشته به دولت پرداخته اند و این بدان معناست که در صنعت بیمه دچار بحران نیست.

    رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که بهتر است به جای اینکه بعضی دلواپس سوددهی صنعت بیمه باشند، عوارض و موارد اضافی را از دوش این صنعت بردارند و آن وقت خواهند دید که این صنعت نه تنها مشکلی ندارد بلکه می تواند به توسعه زیاد اقتصاد کمک کند.

    وی خواستار از بین بردن مالیات از بیمه شد و تاکید کرد که این اقدام به توسعه صنعت بیمه و ارزان شدن بیمه نامه ها بویژه در رشته بیمه عمر منجر می شود.

    همتی گفت: دو سال پیش که به این صنعت بازگشتم، رشته بیمه شخص ثالث در شرایط زیاندهی قرار داشت ولی اکنون خسارت در این رشته کنترل شده است است.

    وی با تاکید بر اینکه اوضاع بیمه درمان تکمیلی نیز رو به اصلاح است و در رشته مسئولیت نیز با نظارت بیمه مرکزی پرسشها حل می شود، گفت: البته بخشی از اوضاع صنعت بیمه به اوضاع عمومی اقتصاد کشور عزیزمان ایران باز می گردد؛ هرچه اوضاع اصلاح یابد، شرکت ها بهتر می توانند حق بیمه خود را بپردازند و شرکت های بیمه نیز از ایفای تعهدات خود بر می آیند.

    همتی همچنین از نظر موافق وزیر بهداشت و شرکت بیمه سلامت جهت رعایت مقررات بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ خبر داد و گفت: این شرکت اگر می خواهد در حوزه های بیمه فعال باشد، باید مقررات بیمه مرکزی را بپذیرد و رعایت کند در غیر این صورت بیمه مرکزی تعهدی راجع به آن ندارد.

    وی اطمینان داد که در آینده نزدیک این شرکت نیز خود را مقررات صنعت بیمه وفق داده و بتواند از بیمه مرکزی مجوز بگیرد.

    رئیس کل بیمه مرکزی در زمینه بیمه های عمر نیز به مردم اطمینان داد که 25 درصد حق بیمه های عمر آنها نزد بیمه مرکزی به صورت اتکایی اضطراری نگهداری می شود و این نهاد ناظر با اعلام قیمت های فنی بر حساب های این رشته بیمه نظارت دارد تا در وقت ایفای تعهدات شرکت ها مشکلی پیش نیاید.

    وی با تاکید بر اینکه امروز شرکت های بیمه ذخایر کافی در اختیار دارند، گفت: قرار است در یک برنامه سه ساله کمبود ذخایر شرکت ها برطرف شود که اجرای آن از پارسال شروع شد و با این کار اکنون حجم ذخایر صنعت بیمه به 33 هزار میلیارد تومان رسیده است.

    همتی راجع به پرسشها بیمه منحله توسعه نیز گفت: در ابتدای انحلال این شرکت تصور می شد که حجم تعهدات آن 800 میلیارد تومان است که تاکنون این رقم به بیمه گذاران پرداخت شده است است ولی هنوز حدود 400 میلیارد تومان از تعهدات آن باقیمانده که با هماهنگی قوه قضاییه قرار است با فروش املاک و دارایی های بیمه توسعه در اختیار بیمه کشور عزیزمان ایران قرار گیرد تا صرف پرداخت تعهدات آن شود.

    واژه های کلیدی: ایران | خسارت | مرکزی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار