در ميان خانواده بازیگری بازیگران بازیگر

در ميان: خانواده بازیگری بازیگران بازیگر استقبال بیانیه اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل واکنش روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا

    وزارت امور خارجه روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا که به تازگی در قالب سندی انتشار یافته هست، تصویر العمل نشان داد.

    واکنش روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا

    واکنش روسیه به دکترین هسته ای تازه آمریکا

    عبارات مهم : روسیه

    وزارت امور خارجه روسیه به دکترین هسته ای تازه آمریکا که به تازگی در قالب سندی انتشار یافته هست، تصویر العمل نشان داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه دیپلماسی روسیه اعلام کرد، اتهاماتی که در این سند علیه مسکو مطرح شده است هست، هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.

    واکنش روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا

    وزارت امور خارجه روسیه ادعاهای مطرح شده است در این گزارش در خصوص منافع آمریکا در قبال “روابط پایدار” و تعهد به همکاری سازنده را ریاکارانه قلمداد کرد.

    مسکو نسبت به رویکرد “نامحدود” واشنگتن در قبال مسأله استفاده از تسلیحات هسته ای ابراز نگرانی کرده است.

    وزارت امور خارجه روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا که به تازگی در قالب سندی انتشار یافته هست، تصویر العمل نشان داد.

    وزارت امور خارجه روسیه خواستار تأمل زیاد در سخن گفتن از استفاده احتمالی از تسلیحات هسته ای شده است است.

    روسیه اعلام کرد، تمامی تدابیر مورد نیاز را جهت حصول اطمینان از امنیت خود با توجه به رویکردهای تعریف شده است در دکترین هسته ای آمریکا به کار می بندد.

    مسکو همچنین از واشنگتن خواسته است در تلاش های یکسان در جهت یافتن راهکارها جهت حفظ ثبات راهبردی همکاری داشته باشد.

    واکنش روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا

    دستگاه دیپلماسی روسیه با اشاره به این که مسکو به تمامی تعهدات خود در چارچوب توافق های بین المللی متعهد هست، تأکید کرد، تمامی کشورهای هسته ای به خصوص انگلیس و فرانسه باید در فرایند خلع سلاح همکاری داشته باشند.

    پیش تر، آنیتا فریت، معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما به روسیه راجع به دکترین تازه هسته ای ایالات متحده اطلاع دادیم. به گفته وی، مسکو و واشنگتن گفت وگو در مورد ثبات استراتژیک را ادامه می دهند.

    وزارت امور خارجه روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا که به تازگی در قالب سندی انتشار یافته هست، تصویر العمل نشان داد.

    دولت دونالد ترامپ روز جمعه اعلام کرد، بخش عمده سیاست تسلیحات هسته ای دولت باراک اوباما را همچنان ادامه خواهد داد ولی یک رویکرد تهاجمی تر در قبال روسیه اتخاذ می کند چراکه روسیه باید متقاعد شود اگر ترساندن به حتی یک حمله هسته ای محدود در اروپا بکند با “هزینه های شدید غیرقابل قبول” روبرو خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این بازبینی جامع سیاست هسته ای آمریکا خواهان زیاد کردن سلاح های هسته ای راهبردی نشده و علی رغم بیانات دونالد ترامپ از جمله در یک توئیت کمی بعد از شروع ریاست جمهوری ای اش است که گفته بود آمریکا “باید به میزان زیادی توانایی های هسته ای خود را تقویت کرده و توسعه دهد؛ تا زمانی که دنیا نسبت به سلاح های هسته ای سر عقل بیاید”.

    واکنش روسیه به دکترین هسته‌ای تازه آمریکا

    به گزارش ایسنا گفته می شود که احتمالا این دکترین جهت مقابله با روسیه طراحی شده است است.

    رابرت سوفر، معاون وزیر دفاع آمریکا نیز در توجیه استراتژی تازه این کشور گفت که واشنگتن «می خواهد مطمئن شود که هیچ خطایی از روسیه سر نمی زند.»

    وی افزود: روسیه باید بداند که حمله هسته ای حتی محدود، این کشور را به نشانه هایش نمی رساند ولی موجب عوض کردن اساسی ماهیت مخاصمه خواهد شد و هزینه غیرقابل محاسبه ای جهت مسکو خواهد داشت.

    ترامپ در صحبت هر سال خود در روز سه شنبه گذشته هیچ اشاره ای به عنوان توسعه توانایی های هسته ای آمریکا نکرد ولی گفت: زرادخانه هسته ای آمریکا باید جلوی کارها تجاوزگرانه را بگیرد.

    یک گزارش ۷۴ صفحه ای خلاصه وار راجع به یافته های مربوط به این بررسی و بازبینی عنوان کرده که کره شمالی یک “تهدید واضح و شدید” جهت آمریکا و هم پیمانانش هست. همچنین این گزارش تاکید کرده هرگونه حمله هسته ای کره شمالی علیه آمریکا یا هم پیمانانش منجر به “پایان این حکومت” خواهد شد.

    این بررسی انجام شده است تحت رهبری پنتاگون در عین حال چین را به عنوان یک رقیب هسته ای بالقوه قلمداد کرده و گفته زرادخانه هسته ای آمریکا به نحوی تنظیم شده است تا “جلوی این نتیجه گیری اشتباه از سوی پکن که می تواند با استفاده از سلاح های هسته ای در آسیا به برتری دست یابد یا استفاده از سلاح های هسته ای به صورت محدود قابل قبول خواهد بود” را بگیرد.

    دستور این بررسی تحت رهبری پنتاگون یک سال پیش از سوی ترامپ صادر شد تا به بازبینی اوضاع زرادخانه هسته ای آمریکا و سیاست های این کشور در این حوزه بپردازد.

    ترامپ در یک بیانیه کتبی اعلام کرد: روش آمریکا به نحوی طراحی شده است که احتمال استفاده از سلاح های هسته ای را هرچه کمتر کند.

    او در اشاره ای به ترساندن حملات سایبری فاجعه بار گفت: آمریکا به دنبال تقویت عامل بازدارنده در برابر حملات بزرگ علیه آمریکا و هم پیمانانش از جمله “حملات فاجعه باری که لزوما به شکل تسلیحات هسته ای نیستند” است.

    دولت ترامپ همچنین نتیجه گرفته که آمریکا باید تا حد زیادی از برنامه مدیر جمهور قبلی جهت مدرنیزه سازی زرادخانه هسته ای از جمله با بمب افکن ها، زیردریایی ها و موشک های زمینی تازه پیروی کند.

    همچنین این دولت از استمرار پایبندی به توافق های کنترل تسلیحاتی موجود از جمله توافق موسوم به “استارت جدید” خبر داده که آمریکا و روسیه را ملزم به رعایت سقف ۱۵۵۰ کلاهک هسته ای راهبردی و حداکثر ۷۰۰ پرتابگر کرده است.

    در گزارش بررسی هسته ای پنتاگون نتیجه گرفته شده است با وجود آنکه نظام های کنترل تسلیحات می توانند منافع آمریکا را به پیش ببرند ولی در حال حاضر با توجه به آنچه که آمریکا تجاوزگری روسیه در اوکراین و نقض توافقات موجود تلقی می کند، “پیش بینی پیشرفت زیاد در این حوزه سخت است”.

    مقام های دولت آمریکا روز جمعه پیش از انتشار علنی این بررسی، مقام های روسیه و چین را در جریان آن گذاشته است.

    در عین حال نظر دولت ترامپ این است که سیاست ها و کارها روسیه آکنده از پتانسیل جهت محاسبه غلطی که منجر به شدت یافتن کنترل نشده جنگ در اروپا شود، هستند.

    این دولت مشخصا اشاره به دکترین روسیه مشهور به “تهدید کن تا درگیری تخفیف یابد” اشاره کرده که در آن مسکو به استفاده از سلاح های هسته ای کم قدرت تر در یک درگیری محدود و متعارف در اروپا ترساندن می کند با این اعتقاد که انجام این کار آمریکا و ناتو را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

    این بررسی مدعی هست، بیانات اخیر مسئولان روسیه درمورد این دکترین تسلیحات هسته ای در حال تحول، ظاهرا قرار است آستانه و محدوده را جهت نخستین استفاده از سلاح هسته ای به وسیله مسکو پایین بیاورد.

    در عین حال در سند بازبینی مواضع هسته ای آمریکا که بعدازظهر جمعه منتشر شد، تقاضا شده است که تسلیحات هسته ای این کشور در جنگنده های رادار گریز اف – ۳۵ نیز مستقر شود.

    در این سند نوشته شده است است: مدرن کردن جنگنده های دارای توانایی دوگانه از جمله جنگنده های نسل تازه اف – ۳۵ همچنان قدرت بازدارنده ناتو را به همراه توانایی ما جهت استقرار سریع سلاح های هسته ای در صورت اقتضای اوضاع امنیتی، حفظ خواهد کرد.

    این سند مشخص کرده که واشنگتن “به کارگیری سلاح های هسته ای را تنها در موارد حاد جهت دفاع از منافع هسته ای آمریکا و هم پیمانان و شرکایش” در نظر می گیرد.

    در عین حال بر اساس این گزارش، موارد حاد می تواند مشمول بر حملات راهبردی غیرهسته ای علیه آمریکا یا منافعش شود.

    در این سند نوشته شده است است: آمریکا در حال گنجاندن توانایی های هسته ای در جنگنده های دارای توانایی حمله هسته ای و استقرار سریع اف – ۳۵ به عنوان یک جایگزین جهت پتانسیل های فعلی در حال کهنه شدن است.

    این سند خاطرنشان کرده است: این برنامه به همراه برنامه های جاری زیاد کردن طول عمر بمب های B-۶۱ یک عامل مهم جهت تقویت ثبات منطقه ای مبتنی بر بازدارندگی و زیاد کردن اطمینان هم پیمانان خواهد بود.

    همچنین دولت ترامپ گزینه ادامه آزمایش سلاح های هسته ای در صورت لزوم را حفظ کرده است.

    در این سند آمده است: آمریکا تا وقت ضرورت آزمایش سلاح های هسته ای را از سر نخواهد گرفت و نشانه از این کار تضمین ایمنی و تاثیر زرادخانه هسته ای آمریکا است و از همه کشورهای دارای سلاح هسته ای می خواهد که به اعلام و حفظ یک نوع تعلیق جهت آزمایش های هسته ای دست بزند.

    واژه های کلیدی: روسیه | آمریکا | استفاده | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | دولت دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار