در ميان خانواده بازیگری بازیگران بازیگر

در ميان: خانواده بازیگری بازیگران بازیگر استقبال بیانیه اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    رسول خادم مدیر فدراسیون کشتی بعد از نامه‌نگاری با مدیر جمهور، این‌بار در مکاتبه با اعضای مجمع فدراسیون کشتی استعفاء داد!

    رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    عبارات مهم : ایران

    رسول خادم مدیر فدراسیون کشتی بعد از نامه نگاری با مدیر جمهور، این بار در مکاتبه با اعضای مجمع فدراسیون کشتی استعفاء داد!

    به گزارش خبرآنلاین؛ رسول خادم بعد از ناکامی مطلق تیم های ملی کشتی کشور عزیزمان ایران در دومین سال متوالی در مسابقه های جهانی، از سمت خود استعفاء داد. او دوباره جهت استعفاء این نامه را خطاب به محمع نوشته است تا مجددا به وزارت ورزش یادآوری کند که مسیر تصمیم سازی راجع به کشتی مجمع این فدراسیون است نه نهاد بالادستی وزارتخانه.

    خادم که در یک دهه گذشته سکان دار کشتی کشور عزیزمان ایران بوده هست، در ادوار متفاوت دعواهایی طولانی با مسئولان بالادستی داشته و در این سال های اخیر هم آن روند چشمگیر نتیجه های کشتی و پرورش استعدادهای مان هم کم شده است است و منتقدان هر روز بیش از قبل به مدیریت فردمحور او خرده می گیرند.

    رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    رسول که سال قبل دو ماهی سر کارش نرفت و در نامه اخیرش بعد از مسابقات، به جای گفتن از پرسشها فنی، پرسشها معیشتی جامعه را علت ناکامی ها اعلام کرد، این بار هم به مجمعی استعفا داده است که سال قبل دو ماه کشتی را معطل نگه داشت و رسول را برگرداند. مجمعی که اکثر اعضایش از حامیان رسول هستند. چنانچه او اعتقاد به بن بست در مسیر کارش دارد شاید دیگر نیاز به استعفای نمایشی جهت کم کردن فشارها ندارد و می تواند ول کند برود تا سرپرستی تازه جهت فدراسیون گزینش و پروسه گزینش مدیر تازه به جریان بیفتد.

    در متن استعفای رسول خادم می خوانید:

    رسول خادم مدیر فدراسیون کشتی بعد از نامه‌نگاری با مدیر جمهور، این‌بار در مکاتبه با اعضای مجمع فدراسیون کشتی استعفاء داد!

    وفاداری هیات کشتی استانها موجب بازگشت من بود

    حدود هفت ماه پیش، بعد از اعلام استعفای اسفندماه، هیچ قصدی جهت بازگشت نداشتم. ولی دوستی و وفاداری اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون کشتی، به خاص روسای هیات کشتی استان ها و جمعی از خانواده بزرگ کشتی، با توجه به در پیش بودن مسابقه های بازی های آسیایی و شرایط خاصی که در فضای کشتی کشور ایجاد شده است بود، مجبور به بازگشتم کرد.در واقع در برابر مشی جوانمردانه روسای هیات کشتی استانها و پافشاری ایشان در برابر بعضی از جریاناتی که موافق این بازگشت نبودند، هیچگونه امکان حساب و کتاب عاقلانه، جایز نبود.پشیمان هم نیستم. هفت ماه زیاد در کنار خانواده کشتی در شرایط سخت و سخت اقتصادی و اجتماعی کشور تلاش کردم. هرچند بضاعت من محدود بود و مصائب فراوان….

    مسابقات تدارکاتی ابزار جدی موفقیت کشتی کشور عزیزمان ایران در دنیا است

    اکنون ضرورت دارد با شما عزیزان، اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون کشتی، چند توصیه را بعنوان آخرین نکات در میان بگذارم.

    رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    اول اینکه همه از کشتی انتظار داریم جهت کشور مدال المپیک بدست آورد و هر لحظه در مسابقه های جهانی در کورس مسابقه میان سه یا چهار کشور برتر دنیا باشد.این انتظار گرچه مانند عملکرد بقیه تیم های رقیب ما (بغیر از روسیه)در دنیای کشتی، هر لحظه قابل تحقق نیست، ولی شایستگی قهرمانان ما و جایگاه فنی کشتی کشور عزیزمان ایران ایجاب می کند که با چنین انتظاری نتیجه های کشتی در مسابقه های اصلی(المپیک – جهانی- بازیهای آسیایی)دنبال شود.بر این اساس، همانطور که چند روز پیش گفتم، اگر قرار باشد چنین انتظاری از کشتی محقق شود، مورد نیاز است تدارکات و ابزار انجام چنین موفقیت هایی را نیز جهت کشتی فراهم نمود.در غیر اینصورت بدلیل اوج رفتن غلط های فنی ناشی از عدم حضور در مسابقه های بین المللی و تدارکاتی، از مسابقه فنی با حریفان جا خواهیم ماند و کار به جایی می کشد که بدلیل این جاماندگی، دغدغه فنی کشتی گیران ایرانی دیگر مسابقه با حریفان روس، آمریکا، آذربایجان و ترک نخواهد بود، بلکه مانند شش و هفت سال بعد از سال 1357، حتی دلواپس مسابقه کشتی گیران مطرح مان با حریفان پاکستانی نیز هستیم.

    تلاش شد مسئولان مظلومیت و فقرمالی در خانواده کشتی را بفهمند

    رسول خادم مدیر فدراسیون کشتی بعد از نامه‌نگاری با مدیر جمهور، این‌بار در مکاتبه با اعضای مجمع فدراسیون کشتی استعفاء داد!

    دیگر اینکه، بعنوان یک ورزشکار قدیمی، مربی و مسوول فدراسیون ورزش ملی کشور، کشتی، بارها و بارها تجربه پیروزی و شکست را در سطوح متفاوت داشته و دارم. مسیر ورزش قهرمانی آنهم بویژه در «میدان کشتی» که از نگاه من چیزی جز «میدان رزم» نیست، مجموعه ای از زحمت ها، خستگی ها، پیروزی ها و شکست هاست. آنکس که تاب و تحمل این فراز و فرودها را ندارد، هرگز در چنین میدانی دوام نخواهد آورد.در این میدان نه شکست ها ناامید کننده هستند و نه پیروزی ها ماندگار….

    مطمئن باشیم کشتی کشور عزیزمان ایران نیز با کوچکترین توجهی، در پیچ و خم این فراز و فرودها، خود را جمع می کند و به راه پرافتخار خود ادامه می دهد….

    رسول خادم دوباره استعفاء داد!

    اما آنچه زجری کشنده دارد «فقر»و «مظلومیت» خانواده کشتی است…در این چند سال تلاش کردم آنهایی که رجالند و بالانشین، این مظلومیت را بفهمند اما…. ….

    در این هفت ماه تلاش شد علیرغم شرایط بحرانی اقتصادی برنامه ها پیگیری شود

    دیگر اینکه، در این هفت ماه، خانواده کشتی کشور عزیزمان ایران تلاش نمود تا همانند پنج سال گذشته، علیرغم شرایط بحرانی اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور، برنامه ها و فعالیت های “سازمان مدیریت کشتی کشور”، که بخشی از آن، حضور در مسابقه های بازیهای آسیایی بزرگسالان و مسابقه های آسیایی و جهانی در تمامی رده های سنی بود را، پیگیری نماید. قهرمانی آسیا در کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، قهرمانی دنیا در رده سنی نوجوانان در کشتی آزاد و فرنگی، قهرمانی دنیا در رده سنی جوانان در کشتی فرنگی، مقام سومی دنیا در رده سنی جوانان در کشتی آزاد، قهرمانی در بازیهای آسیایی در بزرگسالان در کشتی آزاد و فرنگی، عدم دستیابی به نتیجه های مورد انتظار در کشتی آزاد وفرنگی در مسابقه های جهانی در رده سنی بزرگسالان، حضور بانوان کشتی گیر کشور عزیزمان ایران در نخستین دوره مسابقه بین المللی کشتی در “کشتی کلاسیک بانوان” و کسب عنوان قهرمانی مسابقه های جهانی ورزشهای عشایری در “کشتی پهلوانی” و….. بخشی از فعالیتهای حوزه فنی کشتی ایران، در هفت ماه گذشته در میادین بین الملل بوده است .

    وقتی پاسخی جز «سکوت» جهت خواسته های کشتی نداشته باشی، ادامه خوشایندی ندارد

    دیگر اینکه،از سن وسال وسابقه محدود من در کشتی گذشته است که به دنبال ثابت کردن چیزی باشم. همانطور که از ابتدای حضورم در کشتی گفته ام، اعتقاد هستم در پذیرش مسئولیت های عمومی،می باید تا جایی به فعالیت خود ادامه داد، که بتوانی آنچه را بدان اعتقاد داری، انجام دهی. اینکه بخواهی هر روز از مقامی عالیرتبه، طلب حق وحقوق ورزش ملی ات را داشته باشی و بعد بنا به سنت سیاسیون، پاسخی جز «سکوت» و یا «….همین است که هست….» دریافت نکنی، تا یک جایی معنی دارد…..اما ادامه اش اصلا خوشایند نیست….

    به هر حال شاید کسان دیگری باشند که در همین شرایط ، بتوانند بهتر از مدیریت فعلی کشتی این مسوولیت ها را دنبال کنند.بسیار خام اندیشی است که گمان کنی عالی ترین هستی و تصمیمات تو عالی ترین تصمیمات است…..

    در این هفت ماه وزارت ورزش گاهی کنار کشتی ایستاد

    لطفا به این توصیه توجه کنیم که بخشی از پرسشها خانواده کشتی، دیگر ارتباطی با وزارت ورزش ندارد. کشتی مدتهاست که مجبور است بعضی از خواسته هایش را از مقامات عالیرتبه مملکتی دنبال کند….

    وزارت ورزش سقف دریافت، اختیارات و توان اجرایی محدودی دارد که نمی تواند پاسخگوی همه پرسشها کشتی باشد. صادقانه اینکه، گرچه انتظارات کشتی بدلیل توقعی که از این رشته ورزشی در میادین بزرگ بین المللی دارند، به قوت و حقانیت خود باقی هست، ولی وزارت ورزش در هفت ماه گذشته، چند نوبت، در مواقع سخت، در کنار کشتی ایستاد و این همراهی ارزشمند بود.

    از وزارت ورزش خواسته ام هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی کشتی را برگزار کند

    و آخر اینکه، همکاران عزیز، اجازه بدهید در «سکوت» و در فضایی «آرام» کناره گیری خود را اعلام کنم. علت ادامه فعالیتم در این هفت ماه هم همانطور که گفتم صرفا دوستی و وفاداری شما بود و بس. پیش از اعلام عمومی این نامه، رسما کناره گیری خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ام و از ایشان خواسته ام با توجه به حدود بیست و یکماه باقی مانده به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی کشتی را برگزار کنند. مراجع مسوول در وزارت ورزش نیز حتما چنین محبتی را به کشتی خواهند کرد.

    همه تاروپود من از کشتی است و لحظه ای از خانواده کشتی جدا نخواهم بود

    لطفا همگی کمک کنیم تا هر چه سریعتر مجمع عمومی تشکیل و مسوول واجد شرایطی که با فضای اجرایی و جاری کشور هماهنگی مورد نیاز را دارد، مسئولیت فدراسیون کشتی را بر عهده بگیرد.از اعضا محترم مجمع فدراسیون کشتی تقاضا دارم….تقاضا دارم ….و تقاضا دارم اجازه بدهند برطرف زحمت کنم و اینبار دیگر هیچگونه پیگیری مجددی جهت عوض کردن در این تصمیم را شاهد نباشیم.

    همه تاروپود من از کشتی است و لحظه ای از خانواده کشتی جدا نخواهم بود….

    رسول خادم

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | مسابقه | خانواده | کشتی ایران | وزارت ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار